Luchtfoto feeestterrein

Sponsors Sloep

Sponsors Stichting SLOEP
Sponsors van Stichting SLOEP kunnen opgenomen worden op de "Sponsor pagina". Op deze pagina staan logo's van sponsors. Deze logo's zijn, als een website beschikbaar is, gelinkt naar de persoonlijke of bedrijfswebsite. Op die manier kunt u nog beter kennismaken met de sponsors, die evenmenten van Stichting SLOEP mogelijk maken.

Sponsor worden voor feest 10-daagse?

Als u sponsor weilt worden van de Feest 10-daagse, die traditoneel vanavond Koningsnacht (26 april) t/m 5 mei gehouden wordt, klik dan op onderstaande button. Deze leidt u naar de pagina met meer informatie over sponsorschap voor Stichting SLOEP.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?