SLOEPVaarrally

SLOEPVaarraly 10 juli 2022

Try-out SLOEPVaarrally vraagt om vervolg

Zoals al eerder bericht is de SLOEPenTocht voor Loosdrecht en omgeving aan zijn eigen succes ten onder gegaan…..maar daar heeft de Stichting S.L.O.E.P. zich niet volledig bij neergelegd. Direct na de afgelopen succesvolle feesttiendaagse is dan ook gezocht naar een alternatief.

Dit is afgelopen zondag een onvervalste (puzzel)rally op en rond de Loosdrechtse plassen geworden. Deze keer als een try-out om te zien of een eerste opzet een mooie basis kan worden voor de aankomende jaren.

En dat is gelukt. Een onvervalste rallytoer ging vanuit de porseleinhaven in Loosdrecht  onder prachtige weersomstandigheden van start. Het maximaal aantal deelnemende boten had zich daadwerkelijk voor deze “proef”dag aangemeld en wist voorzien van een herkenbare rallyvlag de route met de nodige inzet en enthousiasme af te leggen.

Bij de tussentijdse controlepost en vooral na de finish werd iedereen nog geweldig voorzien van gesponsorde drankjes en hapjes waarna de prijsuitreiking kon plaatsvinden. Het bericht dat deze dag een vervolg in 2023 zal krijgen werd met gejuich ontvangen.

Kortom na al deze pracht ervaringen die door de deelnemers en SLOEP organisatie zijn opgedaan,  is een mooie basis gelegd voor de uitgebreidere versies in de komende jaren.

Klik hier om naar de foto's van Wim te gaan.

Klik hier om naar de foto's van Laurence te gaan.

Evaluatie door deelnemers

Beste SLOEPVaarrally deelnemer,

Op zondag 10 juli 2022 heeft u mee gedaan aan de try-out van de SLOEPvaarrally. Wij kijken terug op een gezellig en geslaagde dag.

Graag zouden wij weten wat u van deze eerste vaarrally heeft gevonden. Daarom willen wij u vragen om via onderstaande link uw eerlijke mening te geven.

Met uw antwoorden gaan wij deze SLOEP vaarrally evalueren.

Klik hier om het evaluatieformulier van de SLOEPVaarrally te openen in een nieuw venster, in te vullen en te versturen.

Uitslagen

Antwoorden