SloepenTocht 2019 Thema Ga voor Goud

Op zondag 7 juli is het feest op het water want dan gaat Stichting SLOEP voor goud tijdens de 20ste SLOEPenTOCHT.

Meedoen is eenvoudig: hang de gouden wimpel aan je boot en je kan genieten van muziek, leuke activiteiten en heerlijke proeverijtjes tijdens een “rondje Loosdrecht”.

De wimpel zit (samen met proeverijbonnen voor 4 personen, het programma, de route en verrassingen) in deelname tassen die vanaf zaterdag 29 juni voor € 27,50 te koop zijn bij Joy's Cadeaus & Woonaccessoires (Nootweg 43C, Loosdrecht), bij Sam’s IJs (Oud-Loosdrechtsedijk 198, Loosdrecht) en bij de Sluiswachter van de Mijndense Sluis, (Mijndensedijk 21, Loenen).

Wees er snel bij want het aantal deelnemers is beperkt en (helaas) OP=OP.

Het rondje Loosdrecht wordt zowel linksom als rechtsom gevaren: vanaf de Drecht via de ’s Gravelandsevaart, naar het Hilversums Kanaal en via sluis het Hemeltje naar de Vecht. Dan door de Mijndense Sluis weer terug via de Loosdrechtse Plassen (Eerste en Tweede Plas) naar de Drecht.

Heeft u geen boot, dan hoeft u deze dag niet te missen. Want op de fiets kunt u de route langs de sluizen ook volgen en genieten van de gezelligheid.

Dit jaar kunt u optredens vinden bij onder andere de Mijndense sluis, Ottenhome, de Raaisluis, Bar-Bistro het Bruggetje en natuurlijk bij sluis ’t Hemeltje.

Bij ’t Hemeltje zullen Jan, Lesley en Nico het publiek in en om de sluis vermaken met leuke spelletjes en heerlijke muziek.

Komt u met de auto, dan is er bij sluis ’t Hemeltje in Nederhorst den Berg gezorgd voor voldoende parkeergelegenheid, volg daarvoor de parkeerinstructies op van onze parkeerwachten.

De SLOEPentocht begint op 7 juli om 10 uur

Voor "Media & Uitslagen" van de SLOEPenTOCHT 2018: klik Hier.