Inschrijven SLOEPvaarrally: Inschrijving gesloten

SLOEPvaarrally

De inschrijving is per heden gesloten

Beste vaarrally deelnemers,

Op zondag 10 juli 2022 kunt u deelnemen aan de allereerste SLOEP-Vaarrally.

De alom bekende SloepEnTocht is definitief komen te vervallen. De redenen heeft u kunnen lezen op onze site en in de media.

Wij betreuren ten zeerste dat dit evenement aan zijn eigen succes ten onder is gegaan maar…….

We zijn direct na onze succesvolle feesttiendaagse aan de slag gegaan met een alternatief, in de vorm van een SLOEP-vaarrally op en rond de Loosdrechtse plassen. In verband met de veel te korte voorbereidingstijd dit jaar dus in de vorm van een TRY-OUT. Waarbij de rally en route centraal staan. Mocht deze try-out een goed alternatief blijken dan kijken wij voor volgend jaar naar de mogelijkheden om de rally uit te breiden bijvoorbeeld met extra activiteiten. Wel zal er na afloop van deze rally een gepaste afsluiting plaatsvinden !!

Dertig boten kunnen aan deze try-out deelnemen. Inschrijving € 30,- per boot.
Het aantal opvarenden mag maximaal 6 personen per sloep//boot zijn. Commercieel georganiseerde deelname is niet toegestaan.

Inschrijving voor deze SLOEP-vaarrally begint op 21 juni om 10.00 uur via het formulier dat dan hieronder en in een SLOEP Nieuwsbericht (via de home page van deze site) gepubliceerd zal gaan worden. Wees op tijd vol is vol!!

Wanneer de inschrijving vol is staat dit op de website, daarna is het nog wel mogelijk om op de reservelijst geplaatst te worden. De termijn om in te schrijven sluit op 28 juni.

De vaarrallycrews zijn op zondag 10 juli tussen 13.00 en 13.30 uur van harte welkom in de Porseleinhaven en dienen zich te melden bij de SLOEP-tent . De start, per boot, vindt direct na de uitreiking van het routeboek plaats.

Aan de hand van opdrachten tijdens de vaar-rally wordt aan het einde bepaald welke bemanning de opdrachten het beste heeft uitgevoerd en vindt er een prijsuitreiking plaats. Let wel het is geen snelheidswedstrijd. De gevaren tijd wordt zonodig bij de berekeningen meegenomen

De finish vindt ook plaats in de porseleinhaven en sluit uiterlijk om 17.00 uur. Kort daarna vindt de prijsuitreiking plaats.

De volledige einduitslag zal ook gepubliceerd worden op onze SLOEP site.

Wat u nodig heeft: een vrolijk humeur, een goed stel hersens, een kiene navigator en passagiers die goed opletten, alsmede passende kleding en proviand. Denkt u ook aan pen, loep, markeerstift, plakband…, want je weet maar nooit!

Terug naar het nieuwsoverzicht