SLOEP Wijk Wandel Bingo groot succes

SLOEP Wijk Wandel BINGO is een groot succes

Stichting SLOEP heeft vele soorten vrijwilligers, sommige bouwen hutten, sommige springen polsstok, er zijn verkeersregelaars, spelletjes begeleiders, ouderenmiddag gastvrouwen, badbeestjes knutselaars, lawaaiwedstrijd begeleiders en nog heel veel meer.

Een bijzondere groep vrijwilligers zijn de SLOEP fotografen die alle activiteiten in beeld brengen maar nu helaas natuurlijk bar weinig te doen hebben.

Daar hebben ze wat op gevonden: de fantastisch SLOEP Wijk Wandel BINGO!

Hoe het werkt: ga op deze site naar "Feestweek overzicht 2021"?"Alle evenementen"/“vakantieweek spelletjes” in het menu, klik op "3. Wijk Wandel Bingo" voor de uitleg van Lisa en Kim en kijk daarna op het overzicht met maar liefst 11 wijken in Loosdrecht om uit te kiezen dus altijd wel ééntje bij jou in de buurt.

Download en print je bingo kaart, pak een potlood of pen mee, neem een volwassene bij de hand en ga samen zoeken naar de plekken op de foto’s.

Je blijft natuurlijk wel op de voetpaden lopen en goed uitkijken, helemaal bij het oversteken, hé?!

Bij een volle kaart roep je natuurlijk heel hard BINGO!

Thijs en Niels hebben al bijna in alle bingowijken hun kaart vol gemaakt, doe jij ook mee?

Stichting SLOEP bedankt alle SLOEP fotografen en natuurlijk Monique en Sander voor het maken van de Bingo kaarten!

Terug naar het nieuwsoverzicht