Rabo ClubSupport

Brief van Rabo ClubSupport aan Stichting SLOEP:

Beste relatie,

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.

Met Rabo ClubSupport bieden wij kennis, ons netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Leden van Rabobank Gooi en Vechtstreek hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Naam: Stichting S.L.O.E.P.
Bestedingsdoel: Activiteiten jeugdbestuur
Bedrag: € 1.653,59

De volledige uitslag vind je terug op deze webpagina.

BEDANKT VOOR JULLIE DEELNAME AAN RABO CLUBSUPPORT!

Speciaal voor Stichting S.L.O.E.P. hebben we een persoonlijke video
gemaakt. Klik hier om naar de pagina met de speciale video te gaan en deel de video via
social media of WhatsApp middels de link met de tekst "Deel deze video", die je rechts van de video ziet.

In het Gooi en de Vechtstreek zijn dit jaar 11.975 stemmen uitgebracht op 136 lokale verenigingen en stichtingen. In totaal wordt een bedrag van € 125.000,- verdeeld. Een fantastisch resultaat! Het besef, dat wij als coöperatieve Rabobank via onze leden lokale verenigingen en stichtingen in meer of mindere mate helpen bij het realiseren van hun doelen, maakt ons trots. Samen de club & de buurt sterker maken!

Wij wensen Stichting S.L.O.E.P. veel succes bij de realisatie van het
bestedingsdoel.

Met vriendelijke groet,