Feestweek 2020 AFGELAST

Beste collega-Sloepers en alle andere belangstellenden en betrokkenen,

We starten direct met het slechte bericht:

Wij hebben besloten de aankomende  Feestweek,  die gepland staat van 26 april tot en met 5 mei,

af te blazen!!

We zijn hierbij zeker niet over één nacht ijs gegaan. In de afgelopen dagen is nogmaals bekeken of doorgang van de feestweek een te handhaven optie is.

Ook nu werden we al weer aan alle kanten ingehaald door steeds meer, helaas negatieve, coronaontwikkelingen en de problemen die dit geeft bij onze ondersteuners, leveranciers, technici,  sponsors, opbouwers, activiteitenvoorbereiders en -uitvoerders, cateraars, muziek,  doelgroepen, deelnemers,  etc, etc.

Deze  onzekerheden, tijdnood en risico’s staan een verantwoorde voorbereiding en uitvoering inmiddels enorm in de weg en wel zodanig dat we een probleemloos en gezonde feestweek niet langer kunnen garanderen.

Dit risico moeten we met z’n allen niet willen nemen.

Dit betekent dat wij aan de slag gaan om de nu lopende activiteiten en voorbereiding af te ronden en vooruit te kijken.

We gaan zeker na of het  feestweekprogramma , al dan niet gedeeltelijk, na de zomer kan worden uitgevoerd.

Verder doen wij  er alles aan om een 4 mei herdenking in welke vorm dan ook door te laten gaan.

We gaan weer aan de slag en hopen dat iedereen begrip heeft voor ons trieste feestweekbesluit en hopen jullie binnen niet al te lange termijn gezond en blakend van energie terug te zien bij één van onze activiteiten!!

Heb je vragen, suggesties, ideeën, je kunt ze kwijt op info@stichtingsloep.nl

Het bestuur van de Stichting S.L.O.E.P.

Terug naar het nieuwsoverzicht