Sportief de Feestweek door

Sportieve activiteiten voor volwassenen

Op Koningsdag kan iedereen weer lekker vies worden tijdens het polsstokspringen én de prutrace. De prutrace wordt dit jaar alweer voor de 6e keer gehouden! Let wel op: voor kinderen tot 18 jaar is het verplicht om een jas en handdoek bij je te hebben en schriftelijke (ondertekende) toestemming te hebben van je ouders.

Op vrijdag 1 mei zal de Ronde van Loosdrecht weer gelopen worden. Het jaarlijkse sportiefste rondje om Loosdrecht heen, dus haal de hardloopschoenen uit de kast en train alvast voor de 5 kilometer.

Ook op zaterdag 2 mei kan je hard aan de bak, want om 10.00 uur staat Marissa weer klaar om een gezellige maar goede bootcamp te verzorgen. Iedereen vanaf 16 jaar kan meedoen, het gaat erom dat we samen sportief bezig zijn!

Later op de middag vindt ook het sportiefste hoogtepunt op het feestweiland plaats, namelijk de Zeskamp! Vorm een team en meld je aan via zeskamp@stichtingsloep.nl om zeker te zijn van een plek tijdens de Zeskamp. De spellen zullen dit jaar weer uitdagend zijn, maar met goed teamwork kunnen jullie zeker dit jaar de winnaars worden.

Feest voor de jeugd tussen de 10 en 16 jaar

Woensdag 29 april is het tijd om uit te pakken voor de kinderen tussen de 10 en 16 jaar oud. Om te beginnen is er vanaf 15.00 uur een workshop visagie, waar je alle tips en tricks leert van onze visagiste en je mooi wordt opgemaakt. Hiervoor kun je je binnenkort inschrijven.

Daarna kan je gelijk door naar de Kinder-Playback Show om andere kinderen aan te moedigen. Wil je zelf graag meedoen? Begin alvast met oefenen voor jou beste optreden en meld je binnenkort aan.

Terug naar het nieuwsoverzicht