Kerstavond op het Lindeplein

Kerstavond Lindeplein

Stichting SLOEP organiseert dit jaar weer op Kerstavond vanaf 23.00 uur een gezellig samenzijn voor en door Loosdrechters. Samen de feestdagen inluiden onder het genot van een lekker glaasje en wat lekkers. Ook de warmte, goede gesprekken, liefde en wensen mogen met elkaar gedeeld worden bij de vuurkorven.

Het jeugdkoor Snowe zal een muziekprogramma verzorgen van 23.00 tot 00.00 uur.  De koorleden zullen een variatie aan liederen laten horen, waaronder vele bekende meezingers. U bent van harte uitgenodigd enthousiast uw stem te laten klinken.

Het Lindeplein zal sfeervol verlicht zijn met lampjes, kerstbomen, vuurkorven en een tentje waar u eventueel kan schuilen tegen de winterse weerselementen. De chocomel of glühwein en wat lekkers staan voor u klaar.

Stichting SLOEP nodigt u van harte uit voor dit sfeervolle samenzijn op het verlichte Lindeplein op 24 december vanaf 23.00 uur.

Het lekkers en de versieringen tijdens deze Kerstavond worden aangeboden door Ome Joop, Veerman Makelaars, Tempo Holland, Barry van de Bunt Groen & Civiel, Richard de Wild, Ottenhome, Santa Maria en Jumbo van de Bunt.

Terug naar het nieuwsoverzicht