Jaarmarkt

van 13.00 tot 21.00 uur

Woensdag 31 augustus 2022 van 13.00 tot 21.00 uur

Gezellig food-plein tijdens de Jaarmarkt in Loosdrecht

Na vorig jaar door covid nog een beperkte jaarmarkt ging dit jaar SLOEP samen met marktorganisator Wout van de Linden van het Knippandje op voor een pracht marktevenement met een gewijzigde bijdrage van de Stichting S.L.O.E.P.

Op initiatief van onze Stichting verscheen er tijdens deze traditionele Jaarmarkt, op de laatste woensdag van augustus op het parkeerterrein aan de Nootweg, een gezellig food-plein met een ruim terras voorzien van pracht zitjes, parasols en verlichting,waar heerlijke hapjes en drankjes te krijgen waren.

Op deze woensdag hoefde dus in de Loosdrechtse huizen niet gekookt te worden en konden de Loosdrechters onder prima weersomstandigheden na hun vakanties weer flink bijpraten.

Van 15.00 tot 21.00 uur trad Jack Club Music op, afgewisseld met muziek van DJ’s Jan en Lesley. Daarbij verzorgde Stichting SLOEP de drankjes, was Niels Crazy Chef er met onder andere zijn fantastische pizza’s, de familie van Herk met heerlijke ijsjes en stoere hamburgers van de ter plekke met hout gestookte BBQ, zorgde de Wijninspiratie voor een lekker glaasje wijn, en Remco verstrekte de kostelijke popcorn en suikerspinnen.

Gezien de animo en opkomst kan vastgesteld worden, dat centraal situeren van deze eet en drank mogelijkheden voorzien van muzikale ondersteuning met direct daar naast diverse speelattributen voor de kleinere kinderen ,deze prima gevarieerde jaarmarkt tot een groot succes maakte!!

Volgend jaar een vervolg op woensdag 30 augustus 2023.

Fotoslideshows via Menu: "Foto's, etc/2022/Jaarmarkt 2022".

Klik op deze cartoon van "De Loosdrechtse Tekenaar" om hem in een nieuw venster te openen. Je kunt hem dan in het geopende programma vergroten.

Voor "Media & Uitslagen" van de  Jaarmarkt 2019: klik Hier .