Jaarmarkt

Op de laatste woensdag van augustus weer “gewoon” de jaarmarkt in
Loosdrecht!

Al jaren wordt traditiegetrouw de jaarmarkt in Loosdrecht gehouden op de laatste woensdag van augustus. Helaas werd deze traditie vorig jaar gebroken.

Maar dit jaar zal de jaarmarkt als vanouds plaatsvinden rondom de Nootweg en het Lindeplein. De gemeente Wijdemeren, Stichting SLOEP en Kroko’s evenementen zijn al druk bezig met de voorbereidingen om ervoor te zorgen dat de braderie volgens de laatste Covid-19 protocollen kan worden georganiseerd.

Dit jaar wederom een mooie braderie, dit jaar wederom de Loosdrechtse verengingen die zich presenteren en nog veel belangrijker dit jaar wederom een hoop gezelligheid!

Om alle richtlijnen te kunnen opvolgen zal de braderie er wel iets anders uitzien dan dat u normaal gewend bent.
De braderie start op de Nootweg bij de Luitgardeweg, vanaf daar geldt een

(loop)eenrichtingsverkeer. Via de Nootweg en de Eikenlaan zal de braderie eindigen op het Lindeplein.  De kramen zullen aan 1 kant van de weg staan waardoor we de 1,5 meter richtlijn kunnen waarborgen. Helaas zal het horecaplein dit jaar niet aanwezig zijn op het parkeerterrein voor de winkels aan de Nootweg. Maar wij vertrouwen erop dat dit de pret absoluut niet zal drukken.

Tot ziens op woensdag 25 augustus vanaf 13 uur op de jaarmarkt Loosdrecht.
Tot 21 uur kunt u genieten van al het moois wat de braderie u te bieden heeft.

Wilt u nog een kraam bemachtigen dan kunt u zich aanmelden via www.krokos-evenementen.nl

Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen via info@stichtingsloep.nl

Voor "Media & Uitslagen" van de  Jaarmarkt 2019: klik Hier .