STICHTING SLOEP

Halloween

Op deze pagina staat algemene informatie over Halloween.
Op het moment dat de Jaarmarkt het volgende actuele evenment wordt, dan zal deze pagina vervangen worden door de pagina met detail info voor het betreffende jaar.

HALLOWEEN IN LOOSDRECHT

Halloween wordt om het jaar georganiseerd en afgewisseld met de Kerstnacht samenkomst op het Lindeplein. Dus het ene jaar wordt Halloween georganiseerd, het andere jaar de Kerstnacht.

De locatie is telkens ergens anders, maar er kan ook best herhaling in het gebruik van een locatie komen. Halloween wordt over het algemeen georganiseerd voor kinderen vanaf 6 jaar. De ouders zijn daarom uiteraard ooik welkom....als ze durven!

Eerder gebruikte locaties zijn kasteel Sypesteyn en Landgoed Eikenrode.

Hieronder alle

foto's & Videos

Het team van fotografen van Stichting SLOEP probeert zoveel mogelijk op de gevoelige plaat vast te leggen. Een selectie van deze foto's wordt op de site gepubliceerd. Je kunt ook foto's van voorgaande jaren bekijken. Op die manier kun je je ook een beeld vormen van een evenement.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?