Vuurwerk
STICHTING SLOEP

Nieuwjaarsgroet stichting sloep

Al weer een jaar…….

Weten jullie wat opnieuw leuk is aan het voorzitter zijn van SLOEP….je hebt het laatste woord van het jaar en het eerste in het nieuwe jaar. Daar maak ik graag weer gebruik van om jullie mede namens het bestuur toe te wensen:

Een prachtige en veilige jaarwisseling en een top 2024 !!!

Dit alles na een jaar waarin met name het gevarieerde weer opviel. Dit vergde best wat aanpassingen, improvisatie en acties op het laatste moment.
Hier krijg je geen SLOEPer gek mee, dus met trots durf ik te zeggen dat het weer gelukt is!

De feest-tiendaagse vergde de meeste inzet, improvisatie en creativiteit om opnieuw een mooi evenement neer te zetten. Uiteraard met medewerking van vele vrijwilligers, modderkruipers, sponsoren, en alle anderen die we hard nodig hebben werd weer een pracht feestgebeuren neergezet. Voor het eerst de toegang tot de 3 feestavonden voor alleen 18 jaar en ouder. Best een lastig besluit, maar toch wel met een goed en vooral rustig resultaat. Gelukkig kwam jeugdbestuur in actie met een jeugdfeest en een, met geweldig succes georganiseerde, Hunted-spel zodat ook die leeftijdgroep aan hun trekken kwam, net zoals de andere Loosdrechters die van de voor hun passende activiteiten genoten.

Na al het veelal mooie weer binnen deze Tiendaagse, Sloepvaarrally, Jaarmarkt en Jazzfestival liepen we bij het Sintintocht tegen een waterhoos aan die zowel Sint als de enthousiaste Pieten en de omvangrijke organisatie nog nooit hadden meegemaakt. Doorbijten was het devies en aan de opkomst en enthousiasme van de kids was niets te merken: daar doen we het voor!!

Tot slot heeft de kerstontmoeting op het Lindeplein de storm en regen helaas niet kunnen doorstaan en ondanks de perfecte voorbereidingen moest dit worden geannuleerd en afgebouwd.

Niets menselijks is ons SLOEPers vreemd dus:  lekker terug kijken en genieten van wat er het afgelopen jaar is gebeurd en stiekem al wat aan de gang met het volgende jaar; zeker doen……maar dus vooral eerst genieten van een veilige jaarwisseling en een mooie start van 2024!!

Toch bang dat je wat gaat missen aankomend jaar, hierbij het voorlopige programma voor 2024.

De eerste voorbereidingen zijn al weer gestart en benodigde vergunningaanvragen de deur uit.

Hebben jullie pracht ideeën, aansprekende voorbeelden van alternatieve invullingen, verfrissende initiatieven etc ,etc, meld dit dan. Daar gaan we graag mee aan de slag.

Rest mij, mede namens mijn bestuurcollega’s Sabine, Monique, Tjamke, Marieke, Wolf, Jan en Wout, jullie allemaal, van vrijwilligers tot SLOEP-Riemen, uit te nodigen voor onze nieuwjaarsbijeenkomst op donderdagavond 11 januari  in het  gebouw van BeVoCie aan de Nieuw-Loosdrechtsedijk (inrit schuin tegenover De Schakel).

Tot dan,

Wim Bekenkamp

Voorlopig programma 2024:

11 januari : Nieuwjaarsbijeenkomst en start voorbereidingen
26 april t/m 5 mei:   Feest-tiendaagse
Juli :  SLOEPwaterrally (alternatief gezocht!!)
28 augustus:  Jaarmarkt Nootweg
Medio september: ondersteuning Jazzfestival
16 november:  Intocht Sinterklaas
24 december:  Kerstavond
Diverse data : Ondersteuning verschillende activiteiten Loosdrecht

Hieronder alle

foto's & Videos

Het team van fotografen van Stichting SLOEP probeert zoveel mogelijk op de gevoelige plaat vast te leggen. Een selectie van deze foto's wordt op de site gepubliceerd. Je kunt ook foto's van voorgaande jaren bekijken. Op die manier kun je je ook een beeld vormen van een evenement.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?