Koningsdag

Ponymiddag

Hou jij ook zo van paarden en pony’s?

Dan ben je van harte welkom op Koningsdag op het Feestweiland om te kijken naar de lieve pony’s van manege Hallinckveld (Nieuw Loosdrechtsedijk 133).

Er zijn de hele middag ponyritjes, er kan volop worden geknuffeld, gereden en gepoetst.

Rond 13.00 uur zullen de vorstelijk opgetuigde pony’s op het Feestweiland aankomen, zodat jullie prinsheerlijk kunnen rijden.

Heeft u vragen dan kunt u contact opnemen met Manege & Dressuurstal Hallinckveld - www.hallinckveld.nl - 035 5821192

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.