zaterdag 29 april 2023

De Kinderoptocht 2023

Zaterdag 29 April 2023

Als ik later groot ben word ik…!!!
Nou, daar zijn wij wel benieuwd naar, word je net als opa, brandweerman!
of Juf …of ga je net als mama taarten bakken
Vind je tuinen leuk en wil je wel een tuinkabouter zijn of ..profvoetballer, Elsa, een astronaut?
Wij vergeten vast heeeel veel ideeën.
Verkleed je mooi en kom je het laten zien?
We gaan, achter de muziek aan, een rondje door het dorp en misschien is het handig, als je nog kleine beentjes hebt, om op een fietsje, step, of skelter, te komen.
Lekker in een buggy kan natuurlijk ook, versier hem maar uitbundig!

We starten en eindigen op het feestterrein en daar is ook de prijsuitreiking met een extra speciale hoofdprijs dit jaar, een cadeaubon t.w.v  50 euro voor de Spelekids , hoe leuk, natuurlijk is er voor iedereen wat lekkers!

Geef je op via het aanmeldformulier op deze website. Wij maken dan een nummer voor je dat je ophaalt bij aankomst, dan is het makkelijk voor de “jury”. V.a  11.30 uur kun je je melden.

We starten  om 12.00 uur en gaan rechtssaf de Nieuw Loosdrechtsedijk op, via de  Lindelaan, dan rechtsaf de Berkenlaan in, steken we links door de Luitgardeweg op, linksaf, dit is de van Mijndenlaan, einde links,  de Hallincklaan , aan het einde een beetje links viade Marijkestraat, dan steken we  de Nootweg rechts over naar de Eikenlaan op, helemaal tot we bij het Sint Annepad zijn,  we lopen door tot de grote tent op het feestterrein.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?