Everts grond- weg en waterbouw

Graven in het zand

De grootste zandbak van Loosdrecht!

Ook dit jaar is de succesvolle grote zandbakberg weer aanwezig, gesponsord door Everts Grond-, Weg- en Waterbouw.

Terwijl ouders rustig in de zon op het terras zitten, kunnen de kinderen zich vermaken in het zand met emmertjes, schepjes en nog veel meer leuke spullen! Natuurlijk mogen ook de eigen emmertjes en schepjes worden meegenomen om de mooiste en grootste zandkastelen te bouwen! Mini Graafmachientjes

Op zaterdag 29 april van 10.00 – 16.00 uur zijn wij op zoek naar stoere machinisten voor de graafmachines in de zandbakberg.

Onder begeleiding van SLOEP-vrijwilligers kunnen kinderen de mini-graafmachines bedienen. Dat worden mooie herinneringen aan de Feestweek 2023!

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?