Luchtfoto feeestterrein

FEEST- EN HERDENKINGSWEEK 2024

26 april 2024 - 5 mei 2024

Feesttiendaagse 2024
Elk jaar wordt door onze Stichting de Feesttiendaagse georganiseerd.

Voorbereiding 2024

Stichting SLOEP is alweer druk met de voobereidingen voor de Feesttiendaagse van 26 april 2024 t/m 5 mei 2024.

Aan SLOEP Vrijwilligers, die een evenement binnen de Feestweek organiseren:

Op dit moment staat dee pagina wel gepubliceerd, maar is nog niet actief.

Dit grote evenement vond plaats op het feestweiland aan de Nieuwloosdrechtsedijk  naast nummer 6. Dit terrein werd volledig als feestdorp ingericht met een grote feesttent, een buitenterrein, sanitair, binnen en buitenbar, diverse eettenten en natuurlijk een podium en terras.
Het was een groot succes. Het weer was beter dan verwacht. Helaas begonnen we wel met een koude start, waardoor de Prutrace en de klassieker het Polsstokverspringen op Koningsdag geen doorgang konden vinden.

Het is niet alleen feesten, maar ook herdenken. De Dodenherdenking op 4 mei bij het monument werd enorm goed bezocht. Het leeft en daar mogen we als samenleving trots op zijn.  De herdenking was ook heel bijzonder met pakkende toespraken en mooie muziek en zang. De aanwezigheid van de 97 jarige Tweede Wereldoorlog veteraan de heer Nobuo Robert "Bob" Izumi. Hij heeft gediend bij de 101e Airborne Divisiom, G-company, 506 PIR en de 442 RCT.

Bevrijdingsdag werd extra mooi gevierd met de aanwezigheid van de prachtige voertuigen van eigenaren die verbonden zijn  aan Stichting Het Gooi Bevrijd. Hoewel het tussen 13.00u en 16.00u plenste, konden we de Feestweek gezeliig met zonnig weer afsluiten op het terras bij de Feesttent.

Het programma van 2023 laten we nog even staan.  Wil je nagenieten, ga dan naar de foto pagina met heel veel foto's in diverse slideshows van de hele Feestweek 2023. Op naar 2024, maar eerst nog diverse andere evenmenten die Stichtings SLOEP organiseerd of haar medewerking aan verleent.

Terugblikken met het programma van 2023

Sponsors Stichting SLOEP

Hieronder alle

foto's & Videos

Het team van fotografen van Stichting SLOEP probeert zoveel mogelijk op de gevoelige plaat vast te leggen. Een selectie van deze foto's wordt op de site gepubliceerd. Je kunt ook foto's van voorgaande jaren bekijken. Op die manier kun je je ook een beeld vormen van een evenement.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?