woensdag 1 mei 2024

Wat:                   Presentatie Arie de Kloet Thema Recreatie
Datum:             Woensdag 1 mei
Tijdstip:           14.30-16.00 uur

PRESENTATIE HISTORISCHE KRING LOOSDRECHT (HKL)
Door Arie de Kloet

Wie geïnteresseerd is in de geschiedenis van Loosdrecht kan woensdagmiddag 1 mei zijn of haar hart ophalen. Namens de HKL verzorgt Arie de Kloet wederom een unieke lezing met foto’s uit de vorige eeuw. Dit jaar is het thema: recreatie. De bijeenkomst vindt plaats in de Feesttent. Het begint om 14.30 uur en eindigt rond 16.00 uur. Iedereen is van harte welkom.

Een presentatie zoals deze draait om het ophalen van herinneringen aan de goede oude tijd. Terwijl je van een kop koffie of een ander drankje geniet, geeft Arie tekst en uitleg bij de foto’s die op het scherm verschijnen. Ondanks dat de HKL veel weet, blijven er altijd vragen. Wie was dat ook alweer? Wat gebeurde daar? Waar was dat precies? Weet jij het of heb je een vermoeden, vul Arie dan gerust aan. Dat waardeert hij zeer.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?