Dankwoord voorzitter Wim Bekenkamp

Het is weer gelukt; BEDANKT!!

De feesttiendaagse 2024 zit er weer op. Een pracht succes voor ons als SLOEP, maar vooral voor al onze bezoekers, deelnemers en feestgangers.

En wat hebben we ongelooflijk veel mazzel gehad met de weersomstandigheden. Het was best spannend zo nu en dan, maar dat hebben we met verve kunnen doorstaan, waarbij ik altijd weer moet denken aan de woorden van mijn vader: “je krijgt uiteindelijk toch wat je verdient”….en als zo vaak kreeg hij gelukkig ook nu weer gelijk!!

Kortom ik durf rustig te zeggen , dat waren weer ouderwetse topdagen. Voor onze bezoekers 10 mooie dagen, voor onze vrijwilligers zeker ook waarmee een fors aantal in voorbereiding en afronding weken en soms zelfs maanden bezig zijn geweest.

Op het gevaar af vrijwilligers over te slaan noem ik hierbij in ieder geval de modderkruipers en overige opbouwers, opruimers en afbrekers, de activiteitenbegeleiders, geluidmensen, het jeugdbestuur, de beveiligers, de bar- en kassa-bemensing en coördinatie, de in- en verkopers, de cateraars, de sponsorwervers en -bezoekers, de toiletbemensing, de lotenverkopers, de verkeerregelaars, de techneuten, de dinerleveranciers en ook die van al het drukwerk, de terreinschoonmakers, de verslaggevers en fotografen, site- en sociaalmedia beheerders, etc, etc, en natuurlijk mijn mede bestuursleden.

Toch weer honderden ondersteuners die gezamenlijk dit alles tot een succes hebben gemaakt en hebben laten zien waar een klein dorp groot in is en zeker van plan is te blijven.

Ook een speciaal woord voor onze onmisbare sponsors. Dit jaar, na kundig bezoek van ons acquisitieteam, waren er zo’n 300 sponsoren niet te beroerd om stevig te investeren in financiën, middelen, voorzieningen, vervoer, drukwerk en prijzen.

Tot slot natuurlijk al onze bezoekers, want daar doen we het met z’n allen voor. Wat hebben we weer veel mensen zien genieten van de feesten en deelnemen aan meer dan 40 activiteiten voor jong en oud.

Vooral ook de medewerking die volgde op onze oproep om in kader van allerlei nieuwe milieuregels de gebruikte plastic bekers in de daarvoor geplaatste oranje containers te gooien werd voor een eerste jaar goed nagekomen. Een uitdaging voor volgend jaar om dit nog meer te verbeteren blijft staan maar dit is alvast gelukt!

Geniet nog wat na met alle verslagen en foto’s op deze vernieuwde site en heb je nog ideeën, suggesties of wil je als SLOEPER aan de slag laat je horen en/of meldt het bij info@stichtingsloep.nl. Dit kan uiteraard ook via het contactformulier op deze website.

Tot gauw bij een van onze andere activiteiten en anders tot volgend jaar!!

Een trotse voorzitter van de Stichting S.L.O.E.P.,

Wim Bekenkamp.

Sponsors Stichting SLOEP. Kijk ook op de "Sponsors" pagina. Daar zijn de logo's gelinkt naar de websites van de sponsors.

Stichting SLOEP, Loosdrecht heeft heel veel mogelijkheden. Wist u, dat SLOEP ongeveer 200 vaste vrijwilligers heeft?