Zeskamp

Zaterdag 29 april
14.30 – 17.30 uur

Zeskamp 2017

Het hoogtepunt van de Feestweek! Dat mag toch wel gezegd worden van onze zeskamp.
Daarom is ook dit jaar de Feestweek pas compleet met de Zeskamp!
Op zaterdagmiddag 29 april worden acht teams getest op hun intelligentie, spierkracht, uithoudingsvermogen en teamwork.

Het enthousiasme is zo groot dat er voor dit jaar al acht teams staan ingeschreven voor de deelname! Dit zijn de zes teams die u al kent van voorgaande jaren en twee nieuwe teams!

Niet alleen de teams hebben een uitdaging deze middag… Ook de organisatie van deze Zeskamp stond voor een fikse uitdaging! De oude Zeskamp-commissie Sloep heeft namelijk het stokje overgedragen aan een nieuw team. Dit team bestaat uit vijf enthousiaste vrijwilligsters die al jaren meedoen aan de Zeskamp en dit jaar de sportieve strijd graag op een andere manier aan willen gaan.

Er is dit jaar een aantrekkelijk programma ontwikkeld waarbinnen de teams worden uitgedaagd om op leuke sportieve onderdelen de strijd met elkaar aan te gaan. Voor de toeschouwers wordt het een geweldig spektakel om te bekijken. Zoals gebruikelijk zal er voldoende water aangevoerd worden en in combinatie met de nodige obstakels en hindernissen belooft dit veel plezier voor zowel de deelnemers als voor de toeschouwers. Om het geheel compleet te maken is er dit jaar o.a. een STERK-spel i.s.m. “De Sterkste Man en Vrouw”.