Wijdemerens Kampioenschap voetbal

Vrijdag 28 april
13.00 – 16.00 uur

WK (WIJDEMEERSE KAMIOENSCHAP) VOETBAL

Bulgarije – Nederland 2-0. Danny Blind ontslagen! Hoe moet het nu verder met het Nederlandse voetbal?

We gaan terug naar de basis! Misschien ligt het wel aan al die mooie kunstgrasmatten die we nu overal in ‘t Gooi tegenkomen en weten we niet meer hoe er gevoetbald moet worden op echt gras. Tijdens de Feestweek ligt er weer een ouderwetse groene grasmat op ons te wachten, zo één waar vroeger Faas Wilkes en Johan Cruyff het spelletje ook op hebben geleerd, dus dat moet een goede leerschool zijn.

Op vrijdag 28 april organiseert stichting Sloep in samenwerking met SV Loosdrecht vanaf 13.00 tot 16.00 uur weer het Wijdemerens Kampioenschap Voetballen voor de jeugd van 5-12 jaar. Uiteraard zijn zowel jongens als meisjes van harte welkom om deel te nemen. Maar dat is eigenlijk een beetje een overbodige toevoeging, want zo langzamerhand is het voor iedereen wel duidelijk dat voetbal echt een sport is voor jongens èn meisjes!

Wil je ook meedoen? Meld je dan even aan via de website van SV Loosdrecht ( https://www.svloosdrecht.nl/673/inschrijven-voetbaltoernooi-feestweek/ ) of stuur een e-mail met je naam en leeftijd naar ferdinand@svloosdrecht.nl