Lampionnenoptocht

Donderdag 5 mei 2017
Aanvang 21.15 uur

Lampionnenoptocht

Je zult vast denken: ”Dat lijkt me leuk, lekker laat naar bed! Hoe kan ik meedoen?”

Nou, gewoon: Je haalt je lampion uit de kast, of je maakt er een en doet er een lampje in. Vervolgens kom je om 21.15 uur naar het feestterrein, want daar starten we met de sfeervolle kinderlampionnen optocht. Je kunt natuurlijk ook nog halverwege de route aansluiten!

Show & Marchingband VIOS uit Mijdrecht verzorgt de muzikale begeleiding.

We hopen met een lange stoet om 22.00 uur weer terug te zijn op het feestterrein. Daar ontvangen jullie een ‘lekkere afsluiting’, maar daarna is het helaas klaar met alle kinderactiviteiten en hopen wij dat je hebt genoten van een fijne week op het feestterrein!

De route is als volgt:

Start feestterrein, we gaan het St. Annepad op, rechtsaf de Eikenlaan in, langs de Emtinckhof (even zwaaien naar de mensen daar hoor!). Dan lopen we door tot de aan de Nootweg, gaan rechtsaf (langs veel van onze sponsoren) de Berkenlaan in, links de Lindelaan op, en over de Nieuw Loosdrechtsedijk lopen we door tot achter de Feesttent. Blijf wel bij je ouders of begeleiding lopen!