Jeugd Zeskamp

13.30 tot 15.30 uur

Jeugd Zeskamp

Sportief programma voor de jeugd tijdens Feestweek Loosdrecht

In samenwerking met Stichting Sloep en de gemeente Wijdemeren organiseert Sportservice ‘t Gooi een sportief, gevarieerd en stimulerend programma voor de jeugd op dinsdag 2 mei tijdens de feestweek in Loosdrecht.

6-kamp

Dinsdag 2 mei is er speciaal voor de bovenbouw van het basisonderwijs, groep 5 t/m 8, een zeskamp. Tussen 13.30 en 15.30 uur strijden meerdere groepen tegen elkaar en voeren verschillende sport- en spelonderdelen uit om ‘De Kampioen 2017’ van Wijdemeren te worden. De sport- en spelactiviteiten die onder anderen gehouden worden zijn eieren gooien, sponzenrace en blikgooien.

Ben je sportief, avontuurlijk, hou je van samenwerken en zit je in groep 5, 6, 7 of 8 van het basisonderwijs?! Doe dan mee en schrijf je in via www.stichtingsloep.nl of bij Sportservice ‘t Gooi, info@sportservicehetgooi.nl. Vermeld in deze e-mail je naam, leeftijd, woonplaats, school, e-mailadres en telefoonnummer. Wij adviseren je oude sportkleding te dragen!

De Jeugd Zeskamp en Panna Knock Out zijn sportieve evenementen voor zowel jongens als meisjes, vinden plaats op het feestterrein van Stichting Sloep, aan de Nieuw Loosdrechtsedijk. Deelname is gratis!

Voor meer informatie neem je contact op met Sportservice ‘t Gooi, info@sportservicehetgooi.nl.