Jo en Jan Baas

In Memoriam: Jo en jan Baas

29 november 2011 Jo Baas
25 September 2012 Jan Baas

Mevrouw Jo Baas en de heer Jan Baas zijn binnen een jaar van elkaar overleden.

Jo Baas is niet meer in ons midden.
Het doet ons verdriet U mede te delen dat onze Mevrouw Baas heden ochtend op 29 november 2011 is overleden. De oneerlijke strijd met haar ziekte heeft ze niet mogen winnen.

Ze was onze rots in de branding bij de intocht van de goedheiligman, zorgde dat de Sint- en Pietenpakken in de plooi gestreken waren en iedereen er op en top uitzag tijdens iedere Sinterklaas intocht in Loosdrecht. In de kazerne nog de laatste inspectie en zo nodig ingrijpen als het niet naar het zin was. Dat was onze mevrouw Baas.

Jan Baas, de rechterhand van Sinterklaas heeft 25 september 2012 de strijd verloren.

Samen met zijn vrouw, waar hij vorig jaar afscheid van heeft moeten nemen, was hij de baas over alle Sinterklaas-attributen.
Oh wee degene die zich er mee durfde te bemoeien. Tot in de puntjes werd het verzorgd.