Fred van den Ham
14 April 1957 - 6 November 2012

In Memoriam: fred van den ham

14 April 1957 - 6 November 2012

Met veel verdriet moeten wij u helaas berichten over het overlijden van onze SLOEP-kanjer Fred van den Ham.

Op de foto: Fred terwijl hij bezig was met de opbouw van het Feestweiland voor de Feest- en herdenkingsweek van 2012

Fred heeft de oneerlijke strijd met zijn ziekte gestaakt. Hij hield de eer aan zichzelf.
Leven moest kwaliteit hebben, vond hij. En hij had gelijk!!

Fred was de man die furore maakte met toiletten die schoner waren dan bij je thuis.
Ook bij het opbouwen van het feestterrein en andere hand- en spandiensten was hij van de partij.
Niks was hem teveel, ondanks de helse pijnen die hij aan den lijve ondervond.
Hij zou geopereerd worden en alles zou weer goed komen, zo verzekerde hij ons.
En daarna zou hij nog meer gaan doen voor SLOEP, niet wetende dat een totaal ander gevaar op de loer lag.

Fred heeft nu rust. Een rust waar hij alleen veel te jong voor is.

Wij gaan hem missen!

Wij wensen Petra, Patrick, Bas en Ralf alle sterkte om dit grote verlies te dragen.

Stichting SLOEP